Відкритий урок

 

Тема:  Підсумковий урок з теми «Комп’ютерні публікації»

Мета:

¨     навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Комп’ютерні публікації»; формувати інформаційну компетентність учнів, вивчаючи та повторюючи поняття публікації, комп’ютерної публікації та її видів, настільна видавнича система, навчаючи учнів створювати публікації за допомогою MS Publisher;

¨     розвивальна: розвивати пізнавальну активність; сприяти розвитку уваги; розвивати культуру мовлення; логічне мислення; комунікативну компетентність учнів, їх пізнавальний інтерес;

¨     виховна: виховувати професійні риси, почуття відповідальності, вміння об’єктивно оцінювати себе та інших.

Тип уроку: систематизації та узагальнення знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, інтерактивна дошка, підручники, заготовки із завданнями, презентація MS Power Point.

Епіграф до уроку: «Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання»   Арістотель.

Хід уроку

I.                   Організаційний етап

·        - Добрий день!

Наш урок сьогодні –  свято

І гостей у нас багато.

Раді Вас ми привітати

Підсумок за темою «Комп’ютерні публікації» розпочати.

Сідайте будь ласка.

·        Перевірка присутніх

·        Перевірка готовності учнів до уроку

·        Перевірка домашнього завдання

II.                 Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми вирушаємо на екскурсію у місто Публікація. Для того, щоб екскурсія була цікавою, вам потрібно згадати все, що ми вивчали на попередніх уроках, бути старанними, уважними та активними.

Учні поділені на дві команди – екскурсійні групи (жовті та блакитні), на чолі зі своїми гідами. Протягом екскурсії команди набирають бонуси, хто більше назбирає – ті  й переможуть. Гіди вирішують, хто буде в подальшому брати участь в тих чи інших завданнях.

-            Я бачу, настрій у вас позитивний і робочий, тож можемо починати!

Слайд

III.              Узагальнення та систематизація знань

Перша зупинка «Лицарський турнірний дім». По-двоє учнів з кожної команди підходять до інтерактивної дошки, на якій є зображення дому з цифрами замість вікон, потрібно кожному по-черзі обирати будь-яку цифру і давати відповідь на запитання, що відкриється.(Слайд)

Друга зупинка «Хто швидше»

На партах лежать листочки для жовтих і блакитних команд. Потрібно скласти алгоритм створення комп’ютерної публікації у програмі Publisher. А нам вже час сідати до автобуса та вирушати до наступної зупинки.

Третя зупинка

На інтерактивній дошці скласти слова, пов’язані із видами друкованих публікацій.

Четверта зупинка «Будинок фольклору»

Спробувати згадати оригінальні версії приповідок щодо програмістських. Команди відповідають по-черзі.

1)     Комп’ютер памяттю не зіпсуєш (Кашу маслом ні зіпсуєш);

2)     Дарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають  (Дарованому коню -//- );

3)     Провідник до файлу доведе (Язик до Києва доведе);

4)     Вірусів боятися – в Інтернет не заходити (Вовків боятися – до лісу не ходити).

П’ята зупинка

IV.              Фізкультхвилинка

-         Ми приїхали до парку відпочинку, давайте прогуляємось, а потім знову за роботу.

 

-         Ну що розім’ялись? Відпочили? Давайте рухатись далі.

V.                Під’їхали до офісної будівлі «Практична робота». Та спочатку проведемо гру «Древо знань» (правила техніки безпеки (ТБ). Записати правила ТБ і повісити їх на дерево.

Створити комп’ютерну публікацію приурочену до одного із свят в грудні. На слайді представлені завдання. Картки із планом дій біля комп’ютерів.

Пройти тести за комп’ютером.

VI.              Оцінювання

Наша екскурсія добігає кінця. Зараз ми з вами біля фортеці Справедливості.

Виставляємо бали, підраховуємо зароблені командами бонуси.

VII.           Підбиття підсумків уроку

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати

VIII.         Домашнє завдання

Створити буклет «Моє селище – моя маленька Батьківщина». Повторити розділ 7.